یزدفردا: نماینده طلاب و روحانیون طرح هجرت استان یزد، آیت الله رئیسی را عالمی مجاهد و خستگی‌ناپذیر و نمونه‌ای ممتاز از تربیت یافتگان مکتب نجات بخش اهل بیت علیهم السلام و انقلاب اسلامی خواند.

به گزارش یزدفردا: حجت الاسلام «مهدی عسکری» در جمع بانوان هیات‌های مذهبی بهاباد که در حسینیه ۱۴ معصوم (علیه السلام) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای خدمت و رئیس جمهور شهی، اظهار کرد: این عالم مجاهد و خستگی‌ناپذیر و نمونه‌ای ممتاز از تربیت یافتگان مکتب نجات بخش اهل بیت علیهم السلام و انقلاب اسلامی بود که فداکارانه، یاری و خدمت به مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب را سرلوحه خویش قرار داده بود.

وی ادامه داد: هر چند تحمل فقدان این مرد بزرگ برای همه ما تلخ و جانکاه است ولی با اتکا به ذات لایزال الهی، بر این باور اعتقاد راسخ داریم که«إِنَّ مَعِیَ رَبِّی سَیَهْدِینِ»(قطعا پروردگارم با من است و مرا هدایت خواهد کرد/آیه ۶۲ سوره شعرا)؛ همان گونه که پس از عروج آسمانی امام راحل عظیم الشأن (ره)؛ این راه را پر قدرت ادامه دادیم.

عسکری با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی توصیف خوبی از ویژگی‌های شهید رئیسی داشتند و از ایشان به عنوان عالم مجاهد یاد کردند.

این کارشناس مذهبی به حضور مداوم و همیشگی شهید رئیسی در بین مردم نقاط مختلف کشور نیز اشاره و تصریح کرد: شهید رئیسی با کفایت بود و توانست دستاوردهای خوبی را در زمینه‌های مختلف از جمله سیاست خارجی رقم بزند.

وی تصریح کرد: در کمتر از سه سال، ایشان ۴۰ سفر خارجی و حضور مستمر در شهرستان‌ها داشته‌اند که نشان‌دهنده تلاش و جدیت ایشان در خدمت به مردم است.

نماینده طلاب و روحانیون طرح هجرت استان یزد در ادامه جامعه امروز را نیازمند مدیریتی دانست که در ادامه راه شهدای گرانقدری چون شهیدان رجایی، بهشتی و رئیسی باشد.

حجت الاسلام عسکری خاطر نشان کرد: بدون شک انتخاب افرادی متعهد و انقلابی در آینده می‌تواند این خواسته مردم را برآورده سازد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا